Loading...
Для посадки в автобус вам потрібно:
Згідно з правилами пасажирських перевезень, для проїзду автомобільним транспортом допускається використання електронного квитка. Як правило, для поїздок білет друкувати не потрібно. Квиток у роздрукованому вигляді можуть спитати на міжнародних рейсах.
Електронний квиток можна відобразити на екрані смартфона або планшета. Під час посадки в автобус покажіть його на екрані.
Під час вибору рейсу на сайті ви одразу побачите адресу та час відправлення автобуса.
Ця інформація буде також продубльована на вашому квитку.
Час відправлення та прибуття автобуса завжди вказаний за місцевим часом.
Приїжджайте на місце посадки щонайменше за 15 хвилин до відправлення, щоб встигнути зорієнтуватися на автовокзалі та знайти свій автобус.
На автовокзалі шукайте електронні табло або інформаційні стенди, де вказано номер платформи, звідки відправляється ваш автобус.
Якщо ви не можете знайти необхідну інформацію, зверніться до кас або зателефонуйте перевізнику для уточнення.
Якщо плануєте оплачувати багаж, приїдьте ще раніше, щоб мати час на випадок черги в касі автовокзалу.
Перевірте адресу, вказану в квитку, і переконайтеся, що ви знаходитеся на правильній зупинці або вокзалі. Іноді пасажири помилково приходять не на ту зупинку.
На вокзалі або автостанції звертайте увагу на оголошення через гучномовець. Зазвичай диктор оголошує перон, з якого відправляється автобус.
Підійдіть до чергового на вокзалі та уточніть інформацію про ваш рейс. Черговий зможе надати вам необхідну інформацію щодо платформи або перону.
На вокзалі або автостанції звертайте увагу на оголошення через гучномовець. Зазвичай диктор оголошує перон, з якого відправляється автобус.
Зверніть увагу на повний маршрут автобуса, вказаний у квитку. Наприклад, якщо ви сідаєте на автобус у Житомирі, а його повний маршрут — Ченстохова — Херсон, то на автобусі може бути табличка "Ченстохова - Херсон". Це допоможе вам знайти потрібний транспортний засіб.
Якщо ви все ще не можете знайти автобус, зверніться до персоналу вокзалу або автостанції. Вони зможуть допомогти вам знайти ваш автобус та надати додаткову інформацію.
Якщо ви купили квиток на сансанбус, сісти в автобус можна лише на станції відправлення, вказаній у маршрутному квитку. При посадці всіх пасажирів відмічають. Якщо пасажир не прийшов до відправлення на станції, він викреслюється зі списку та сісти на іншій станції не зможе. Тому важливо з'явитися на своїй посадковій станції (згідно з купленним квитком) вчасно, щоб не пропустити свою поїздку.
Спочатку переконайтеся, що ви знаходитесь на правильній зупинці, зазначеній у квитку. Іноді пасажири можуть помилитися адресою.
Якщо ви на правильному місці, зачекайте трохи. Автобус може затримуватися через пробки, погану погоду або інші непередбачені обставини. Затримки до 20-30 хвилин не є рідкістю на прохідних рейсах.
Якщо затримка триває довше, зв'яжіться з перевізником, щоб уточнити місцезнаходження автобуса. Контакти перевізника вказані у вашому квитку.
Якщо минуло більше години, і автобус все ще не приїхав, ви маєте право претендувати на повне повернення вартості квитка. Ось що потрібно зробити:
Якщо ви перебуваєте на станції або автовокзалі, зверніться до чергового або в касу, щоб на квитку поставили позначку про затримку рейсу. Це буде потрібно для оформлення повернення.
Електронний квиток можна роздрукувати у будь-якому салоні друку або отримати дублікат у касі.
Надішліть фото квитка з позначкою до чату контакт-центру САНСАН БУС або на електронну пошту tov.sunsunbus@gmail.com.
Якщо на зупинці немає чергових кас, зв'яжіться з контакт-центром САНСАН БУС. Важливо зафіксувати факт запізнення. Ви можете зателефонувати або написати до месенджера. Контакти доступні на сайті sansan-bus.com.ua.
Важливо звернутися не раніше ніж через 1 годину і не пізніше ніж через 3 години після часу відправлення, зазначеного у вашому квитку. Цей період вказано у Статуті автомобільного транспорту. Якщо 1 година не пройшла, фіксувати факт запізнення зарано.
Якщо ваш автобус зламався у дорозі, дотримуйтеся наступних рекомендацій:
Найголовніше — не хвилюйтеся. Поломки можуть трапитися, і зазвичай перевізники готові до таких ситуацій.
Поговоріть з водієм, щоб дізнатися, у чому полягає проблема і який план дій. Водій повинен надати вам інформацію про те, як буде вирішено ситуацію.
Якщо поломка серйозна, перевізник зазвичай надсилає інший автобус для перевезення пасажирів. Водій повідомить вам приблизний час прибуття замінного транспорту.
Якщо ситуація не прояснюється або ви не отримуєте необхідної інформації від водія, зателефонуйте перевізнику. Номер телефону перевізника має бути зазначений у вашому квитку.
Якщо вам потрібна додаткова допомога або інформація, зверніться до контакт-центру САНСАНБУС. Контактні дані можна знайти на сайті sansan-bus.com.ua.
Дотримуючись цих рекомендацій, ви зможете отримати необхідну підтримку та вирішення проблеми з поломкою автобуса у дорозі.
Уважно прочитайте умови повернення квитка, зазначені у маршрутному квитку. У різних перевізників діють різні правила щодо повернення грошей у разі запізнення пасажира.
Найчастіше для повернення квитка потрібно поставити на ньому позначку про запізнення. Для цього зверніться до чергового або до каси на станції чи автовокзалі, з якого ви мали вирушити. Вам знадобиться оригінал документа, на який було оформлено квиток.
Після отримання позначки про запізнення напишіть/подзвоніть до контакт-центру САНСАН БУС. Надішліть фото квитка з позначкою про запізнення.
Якщо на станції немає чергового або каси, або автовокзал закрито, негайно звертайтеся до контакт-центру САНСАН БУС, щоб зафіксувати факт запізнення. Ви можете зателефонувати або написати до месенджера — контакти доступні на сайті САНСАН БУС.
Для повернення квитка у разі запізнення на рейс потрібно дотримуватися вказаних інструкцій і правил перевізника. Не забудьте мати при собі необхідні документи і звернутися до відповідних служб або контакт-центру для фіксації факту запізнення.
Якщо ваш рейс скасували або затримали більш ніж на 1 годину, виконайте наступні кроки:
На автовокзалі зверніться до адміністратора (чергового) або до каси. Попросіть зробити в маршрутній квитанції позначку про скасування або затримку рейсу. Це необхідно для подальших дій.
Переконайтеся, що у вас є маршрутний квиток з позначкою автовокзалу про скасування або затримку рейсу. Вам також знадобиться документ, який підтверджує вашу особу.
Надішліть письмовий запит на електронну пошту tov.sunsunbus@gmail.com або в чат контакт-центру. У запиті вкажіть своє повне ім'я, номер замовлення та додайте скан квитанції з позначкою про скасування або затримку рейсу.
Після відправлення запиту чекайте на відповідь від перевізника. Вони повинні надати вам інформацію щодо подальших дій, можливості повернення коштів або перенесення рейсу.
У разі скасування або значної затримки рейсу зверніться до адміністрації автовокзалу для отримання відповідної позначки в маршрутній квитанції. Після цього зв'яжіться з перевізником через електронну пошту або контакт-центру, надавши всі необхідні документи та інформацію для вирішення питання.
Діти до 7 років можуть їхати без купівлі квитка у приміських автобусах, тримаючись на руках батьків. У міжміських автобусах це правило стосується дітей до 5 років, але лише якщо перевезення дітей на руках не заборонено в даному транспортному засобі.
Для дітей віком до 12 років, які займають окреме місце, діє знижка 50% на квитки. Ця знижка автоматично застосовується при покупці квитків під час оплати.
На міжнародних рейсах можуть бути інші вікові тарифи. Обов'язково візьміть у поїздку свідоцтво про народження дитини для підтвердження віку.
Якщо з дитиною їде один з батьків, дозвіл від другого батька не потрібний. Діти з 14 років можуть їхати без супроводу.
Зверніть увагу на конкретні правила перевізника, оскільки вони можуть мати відмінності щодо проїзду дітей в залежності від типу транспорту та маршруту. Також можете почитати статтю Підготовка до Подорожі на Автобусі з Дитиною: Практичні Поради та Правила Безпеки у нашому блозі.
У салон автобуса можна безкоштовно взяти ручну поклажу, довжина, ширина і висота якої в сумі не перевищують 120 см. Ще в автобусі дозволяється провозити одну пару лиж у чохлі, санки, дитячу коляску. За цілісність і безпеку ручної поклажі відповідальність несе пасажир.
Все, що перевищує безкоштовні норми, відноситься до багажу та перевозиться платно. Детальніше можете почитати в правилах перевезення на нашому сайті.
Більш детальніше про багаж можно прочитати тут
Пасажир може мати не більше ніж дві сумки або валізи у багажному відділенні. Розміри кожної з них (довжина, ширина, висота) не повинні перевищувати 180 см.
Плату за провезення багажу встановлює перевізник. Зазвичай це складає близько 10% від ціни квитка.
Щоб сплатити за багаж, зверніться до каси на станції відправлення перед посадкою. Зазвичай у касах можуть бути черги, тому краще прибувати на автовокзал заздалегідь.
При оплаті у касі, касир видасть вам багажну бірку. Під час посадки покажіть цю бірку персоналу.
Зверніть увагу, що правила та вартість провезення багажу можуть відрізнятися залежно від перевізника та типу маршруту. Перевірте інформацію на сайті або зверніться до нашої служби підтримки для детальної інформації.